Naam:
Foto’s:
397
Video’s:

Over ons

Wij zijn Daan Koelemeijer (26) en Chrystie van der Velden (28) en we wonen samen in Enschede. We zijn de afgelopen 2 jaar op vakantie geweest in Azië ( Thailand en Vietnam) en reizen begint al een aardige verslaving te worden. Samen wilden we heel graag nog een keer voor een wat langere tijd weg. En dat is dus deze reis van 3 maanden geworden!

Waarom Zuid- Amerika? Geen idee eigenlijk...We hadden nu al twee keer Azië gezien en wilden nu wel een keer wat anders. Na wat onderzoek trok Zuid- Amerika ons wel. En na ons er wat meer in verdiept te hebben wisten we het zeker; Zuid Amerika it is!!

We willen ons niet al teveel haasten vandaar dat het 3 landen zijn geworden. En wel Peru, Bolivia en Argentinië. En dan van Noord naar Zuid( vanwege het klimaat) Ook andere landen in dit continent staan nog zeker op ons verlanglijstje. Maar goed 'men' moet nog iets hebben om over te dromen zeggen we maar!

Hasta pronto!

Over onze reis

Op 10 september vliegen we naar Lima in Peru om vanuit daar verder door te reizen in Peru, Bolivia en Argentinië. Op 2 december vliegen we terug vanaf Buenos Aires in Argentinië. Wanneer jullie op de kaart klikken (niet die hieronder) kunnen jullie de route bekijken. Dit is een voorlopige route. Het kan natuurlijk zo veranderen wanneer we aan het reizen zijn.

Tijdens onze reis zullen we heel veel dingen zien en meemaken. Via deze site proberen we jullie een beetje op de hoogte te houden.

Bezochte landen

Wij hebben 25 landen (10%) bezocht:

Argentinië, België, Bolivia, Brazilië, Bulgarije, Denemarken, Duitsland, Frankrijk, Gambia, Griekenland, Italië, Kroatië, Nederland, Noorwegen, Oostenrijk, Peru, Portugal, Slovenië, Spanje, Thailand, Tsjechië, Turkije, Verenigd Koninkrijk, Vietnam, Zwitserland.