Nog 10 dagen.....

31 augustus 2013 - Enschede, Nederland

Het echte aftellen is begonnen! Nog 10 nachtjes slapen en dan vertrekken we eindelijk! "Ben je niet ontzettend zenuwachtig?" Die vraag krijg ik bijna iedere dag. "Nee hoor." Zeg ik dan stoer. Misschien een beetje gelogen? Euhm nee ik denk het eigenlijk niet! Gezonde spanning zeker. Zin om te gaan, en geen dag meer te willen wachten..die spanning! Van nachtjes afkruisen boven je bed, voordat je gaat slapen!

Onze To-Do list, die we een half jaar geleden gemaakt hebben, begint al aardig in vorm af te nemen. Alle vaccinaties zijn binnen, (goede) verzekering is afgesloten, kleding is gekocht, de apotheek is leeg, visa's zijn binnen, de bergschoenen zijn ingelopen. Oftwel; Time to go!!

Deze week nog snel even met iedereen afspreken voor zover dat mogelijk is. Nog 'even' afscheid nemen van iedereen en dan weg! 3 Maanden niet schoonmaken, niet werken, geen eten koken alleen maar genieten! Euhm slik...wel 3 maanden uit 1 backpack leven. Lees: 3 maanden met 3 shirtjes en 2 broeken waarvan ook nog 1 ontzettende modieuze niet te missen in je backpack af-rits-broek. Hmmm tja...dat nemen we dan maar voor lief.

Mensen ajuuuu!

1. Heidi:
    31 augustus 2013
    Wat een super gaaf vooruitzicht!! Maar 3 shirts en 2 broeken, RESPECT! :-)
  2. Norbert:
    31 augustus 2013
    Ik zal jullie reisblog gaan volgen. Alvast veel succes en plezier.
  3. Joyce:
    31 augustus 2013
    Gaaf hoor! Ga jullie zeker volgen!!! En ik heb ook respect.... 3 shirtjes en een afritsbroek!!! :)
  4. Ron:
    3 september 2013
    Ik volg jullie ook op afstand, genietse alvast!
  5. Chrystie:
    3 september 2013
    Jij bent dichterbij dan de rest Ron
  6. Lidy van der Velden:
    4 september 2013
    Lieve schatten, we houden contact.

Toy Toy Toy gewenst .

Paps en mams.
  7. Lidy van der Velden:
    4 september 2013
    Lieve schatten we houden contact!!!

Paps en Mams